Wednesday, December 24, 2008

Ε.Μ.Υ.

Μια μέρα θα σταματήσω να καπνίζω και να νοσταλγώ, θα αρχίσω να μελετώ εις βάθος τα μυστικά της τέχνης μου, που ποτέ δεν θα πιστέψω πως κατέχω και δεν θα με νοιάζουν τόσο τα μικρά, καθημερινά πράγματα ή οι μεγάλοι, αδιέξοδοι έρωτες και οι αλήθειες που κρύβονται πίσω από αυτούς. Όταν θα ξημερώνει εκείνη η μέρα θα ανεμήσουν οι κουρτίνες του δωματίου μου με το πρωινό αεράκι, καθώς θα ανοίγω τα μάτια μου θα αφουγκραστώ τα ξυπνήματα των πουλιών και σου υπόσχομαι πως θα χαμογελάσω. Εκείνη την ημέρα θα σκεφτώ πως έκανα ό,τι μπορούσα, όπως ο καθένας μας, και πως εύχομαι να σου βγει σε καλό. Ξέρω από τώρα πως θα είναι μέρα ηλιόλουστη με αρκετές υποχρεώσεις, θα έχω κοιμηθεί ελάχιστα, όπως πάντα, αλλά δεν θα έχω πολύ άγχος. Μια μέρα θα πάψω να προσπαθώ διπλά, τριπλά για όσους δεν μπορούν, τετραπλά για όσους δεν με αφήνουν και ίσως τότε επιτέλους οι προσπάθειες να αποδώσουν καρπούς. Κάποτε πρέπει να σ'αφήσω να με αφήσεις, αφού έτσι ευχήθηκες μέσα στην ταραχή.

0 comments: