Saturday, March 22, 2008

Απλά

Έχω μια συμπάθεια στα συγκινονούντα δοχεία και μου αρέσει η ισορροπία.
Δεν μου αρέσουν τα λιμάνια και τα "δε βαριέσαι". Δεν μου αρέσει να είμαι αχάριστη και να μην εκτιμώ, δεν είμαι λοιπόν και εκτιμώ πολλά. Δεν μου αρέσει η αίσθηση ότι απευθύνομαι σε τοίχους όταν έρχεται η ώρα να ζητήσω κάτι που έχω μεγάλη ανάγκη.
Αποφάσισα να επαναφέρω την ισορροπία. Καμιά φορά ο τρόπος, ο χρόνος και ο λόγος δεν γίνονται κατανοητοί και αντιληπτοί, αλλά δεν πειραζει, ίσως μια μέρα γίνουν. Απλά.

2 comments:

Anonymous said...

"Up for days cutting losses and trading in the most precious of wings
The nights never end, and these ghosts will never know true rest
They stretch for miles, they take me home"

YiN said...

In the name of love and you I say sometimes when you win the war you lose it all..